Morgonunderhållning


Igår hade jag tänkt vara sådär kreativ som jag vet att jag inte är, så jag ställde väckarklockan (även om det går emot, på lovet). Men när den ringde orkade jag verkligen inte gå upp. Första reaktionen var en överdriven panikkänsla:
   - "NEJ! Sofia kommer vakna!!"
så jag rycker åt mig mobilen och håller den i handen under täcket, vilket dämpar ganska bra. Problemet är bara att nästa gång klockan ringer har jag drivit över i det där förmedvetna stadiet jag alltid hamnar i på morgonen. Min hjärna jobbar i sina egna banor och kan bara koppla ihop blinkande ljus och höga pip till en sak. Insikten är därför självklar nästa gång mobilen ringer:
   - "WOW! Ett PARTYTÄLT! Under mitt täcke!"  Och då kan man ju inte gå upp, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hahaha är man bjuden?

Snart kommer ett konkurrens-hallucination-blogg-inlägg hos mej, så tyckte du att Christer Sjögren var plagiat blir det värre nu.

2008-03-26 @ 18:57:22
URL: http://gumsetoften.blogg.se
Postat av: lina chearleader i toppklass

haha,ha du ett private party med polyjuice elexir under ditt tecke...jag vet hur det slutar!

2008-03-28 @ 17:26:11
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0