Paris la ville de tourisme!

Hej alla trogna läsare! Nu är jag hemma igen! Parisresan var jättekul, vi var väldigt fria eftersom vi bara hade med oss jitka. Det var ganska turistigt men istället för att gå i bestämd grupp med guide så släppte hon oss så att man fick titta själv. Lite turistbilder:

    

Lite besviken blev jag dock på montmartre, ni som sett Amélie-filmen ska veta att det inte alls är lika mysigt som i filmen. Vi hittade faktiskt till Ms collignons Fruktaffär, men ägaren var sjukt otrevlig (så jag torkade av hundbajs på hans dörrmatta, där fick du din jäkel!).

Kommentarer
Postat av: lina

Vad gör vi hääär??? Jag vill ju bara vara däääär!

2008-03-19 @ 20:21:11
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0